1. Ik ben zzp’er/bedrijfsbeheerder maar ik kan de GPI niet starten. Wat nu?
Dan kun je jezelf uitnodigen (via het bedrijfsprofiel):
2. Ik heb een uitnodiging ontvangen, maar het systeem geeft aan dat ik geen inlogcode heb aangeschaft.
3. Ik ervaar problemen met de GPI afname. Wat moet ik nu doen?
De GPI's zijn te volgen in de meest gebruikte moderne browsers (Chrome, Firefox, Safari en Edge). Sinds 01-01-2020 bieden wij geen ondersteuning
meer op de Internet Explorer 11 browser, omdat hierin mogelijk niet alles goed werkt.
LET OP: Zorg ervoor dat je mobiel beschikt over de laatste software update (Android of iOS). Anders kan dit er ook voor zorgen
dat het niet helemaal goed werkt.
Mocht het op je mobiele apparaat niet goed werken, dan adviseren we je gebruik te maken van een pc of laptop.
Heb je een dringende vraag?
Wij zijn op werkdagen van 08:30 tot 17:00 uur te bereiken op + 31(0) 33 450 47 48.
Je kan je vraag ook stellen aan onze chatbot die altijd beschikbaar is, ook buiten kantooruren!
Bezoekadres
Disketteweg 6
3821 AR Amersfoort
Contact opnemen
E:
support@explainsafe.nl
T: +31(0) 33 450 47 48
Bedrijfsinformatie
Smart Educational Tools is een handelsnaam van Stichting
eX:plain
KvK: 41189888
Btw-nummer: NL 8048.47.058.B.01